Haseena Bakhtali lijsttrekker Stadspartij Núwegein

Het bestuur van stadspartij Núwegein heeft besloten de verkiezingen van maart 2014 in te gaan met Haseena Bakhtali als lijsttrekker. Officieel een nieuwe partij, maar Bakhtali heeft wel 8 jaar ervaring als raadslid.

Reactie Haseena Bakhtali

Van verschillende kanten uit de samenleving is ons verzocht om door te gaan. Het vergt veel tijd en energie maar het is duidelijk dat Nieuwegein ons nodig heeft. Ondanks dat we nu nog een kleine fractie zijn weten velen ons te vinden. Ik word erg goed bijgestaan door mijn fractie-assistenten, die allebei ook zeer betrokken Nieuwegeiners zijn. Mijn woning lijkt wel een kantoor zo vaak als ik wordt gebeld door mensen die in de penarie zitten voor advies en/of hulp. Er is veel verborgen leed in Nieuwegein.

Reactie Ron Theben Tervile, fractie-assistent

Ik heb alle vertrouwen in mijn fractievoorzitter. We werken al vier jaar heel nauw samen en ik ben ervan overtuigd dat we groter gaan worden. Zoals bekend is het vertrouwen in de politiek tot een dieptepunt gedaald. Daar is veel reden toe. Wij werken keihard om dat te veranderen. Núwegein maakt nu al hét verschil in Nieuwegein, en dat zal in de toekomst nog duidelijker worden.

Haseena is raadslid sinds 2006 en is dus een zeer ervaren politica. Zij is onverschrokken en krijgt daarom veel over zich heen. Dank zij haar levenservaring en haar rijke maatschappelijke ervaring, opgedaan tijdens haar 20 jarige carrière bij de politie en 10 jaar bij Welzijn, weet zij zich prima staande te houden.

Theben Tervile is nummer twee op de lijst en Marjory van Son nummer 3. Er hebben zich voor Núwegein in totaal 24 anthousiaste inwoners kandidaat gesteld.